Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChristerNykvist" data-source="post: 927073" data-attributes="member: 12780"><p>Köpt K2 ObSethed med Marker Duke för 6400:- och fick Line Lance stavar med på köpet, likadana skidor/bindning på tex Skistore tingar 9500:- och då får man inget extra.</p><p> </p><p>Bra pris, bra svarstider per mail vid frågor och inga problem att byta bindning efter att jag lagt beställningen. Stod på hemsidan att det var förhandsköp och då visste jag att det skulle ta lite extra tid men så fort skidorna anlänt till dem så skickades de efter 1 dag och jag fick spårningsnummer för UPS. Paketet var väl emballerat och hade inga skador.</p><p> </p><p>Behövde aldrig ringa dem så den servicen kan jag inte säga något om. </p><p></p><p>Jag köpte mot faktura för att slippa ligga ute med pengar under tiden jag väntade på skidorna och pga den kritik jag läst om sidan, men jag är nöjd med mitt köp och stötte aldrig på några problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChristerNykvist, post: 927073, member: 12780"] Köpt K2 ObSethed med Marker Duke för 6400:- och fick Line Lance stavar med på köpet, likadana skidor/bindning på tex Skistore tingar 9500:- och då får man inget extra. Bra pris, bra svarstider per mail vid frågor och inga problem att byta bindning efter att jag lagt beställningen. Stod på hemsidan att det var förhandsköp och då visste jag att det skulle ta lite extra tid men så fort skidorna anlänt till dem så skickades de efter 1 dag och jag fick spårningsnummer för UPS. Paketet var väl emballerat och hade inga skador. Behövde aldrig ringa dem så den servicen kan jag inte säga något om. Jag köpte mot faktura för att slippa ligga ute med pengar under tiden jag väntade på skidorna och pga den kritik jag läst om sidan, men jag är nöjd med mitt köp och stötte aldrig på några problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp