Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Leveranstid från sportconrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ConJon" data-source="post: 995950" data-attributes="member: 139329"><p>Har tidigare, 2010 0ch 2011, köpt 3 par K2 + 1 par längdskidor från Sport Conrad. Det har funkat klockrent med leverans ca 3-4 dagar efter order. Och priserna har alltid varit bra. De lovar nu leverans inom 5-7 arbetsdagar på sin hemsida. Beställde 2 par skidor och ett par alpinpjäxor till sonen den 2013-01-13. Efter 4 mail till Sport Conrad med frågan om var leveransen är, och 4 diplomatiska och intetsägande svar får jag idag besked om att det är överlämnat till UPS. 10min senare ett mail från UPS om att beräknad leveransdag är 2013-01-28. 5-7 dagar blev minst 15dagar.</p><p>Mitt kreditkort debiterade de redan den 19 januari. Ingen förklaring från Sport Conrad och skickat med vanlig UPS standard... ingen express. Nästa gång kommer jag att undersöka andra möjligheter innan jag väljer dem igen... </p><p>Nu är det bara att hoppas att allt är med, rätt monterat och i OK skick. DVS, RÄKNA MED MYCKET LÄNGRE LEVERANSTID ÄN UTLOVAD!</p><p>/CJ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ConJon, post: 995950, member: 139329"] Har tidigare, 2010 0ch 2011, köpt 3 par K2 + 1 par längdskidor från Sport Conrad. Det har funkat klockrent med leverans ca 3-4 dagar efter order. Och priserna har alltid varit bra. De lovar nu leverans inom 5-7 arbetsdagar på sin hemsida. Beställde 2 par skidor och ett par alpinpjäxor till sonen den 2013-01-13. Efter 4 mail till Sport Conrad med frågan om var leveransen är, och 4 diplomatiska och intetsägande svar får jag idag besked om att det är överlämnat till UPS. 10min senare ett mail från UPS om att beräknad leveransdag är 2013-01-28. 5-7 dagar blev minst 15dagar. Mitt kreditkort debiterade de redan den 19 januari. Ingen förklaring från Sport Conrad och skickat med vanlig UPS standard... ingen express. Nästa gång kommer jag att undersöka andra möjligheter innan jag väljer dem igen... Nu är det bara att hoppas att allt är med, rätt monterat och i OK skick. DVS, RÄKNA MED MYCKET LÄNGRE LEVERANSTID ÄN UTLOVAD! /CJ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Leveranstid från sportconrad?
Tillbaka
Topp