Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Leveranstid
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Macaronis" data-source="post: 104102" data-attributes="member: 44865"><p>Beställde ett par nya lagg från Cham3s.com och de skickades nu imorse från Frankrike med destination mot min lya i Halmstad. Jag har ett problem, det är att jag ska iväg till Åre nu på lördag och är högst osäker på om grejerna hinner komma fram. </p><p>Någon som har erfarenhet av leveranstiden från Frankrike och Cham3s? Tror ni det är någon chans att grejerna hinner komma fram på fredag?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Macaronis, post: 104102, member: 44865"] Beställde ett par nya lagg från Cham3s.com och de skickades nu imorse från Frankrike med destination mot min lya i Halmstad. Jag har ett problem, det är att jag ska iväg till Åre nu på lördag och är högst osäker på om grejerna hinner komma fram. Någon som har erfarenhet av leveranstiden från Frankrike och Cham3s? Tror ni det är någon chans att grejerna hinner komma fram på fredag? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Leveranstid
Tillbaka
Topp