Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lgh i Whistler village 1plats kvar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ensambum06" data-source="post: 135925" data-attributes="member: 55917"><p>Tja</p><p></p><p>Jag och en kompis från Freeride,nu har en lgh i Whistler village. Det är en lgh för 3 personer i centrala Whistler. Den kostar $1500 (Kanadensiska dollar ca:3500kr per person). Den är i god standard och har allt som behövs för att klara sig. Det finns ett välutrustat kök, tvätt maskin och torktumlare, cabel tv och öppenspis. Lgh har även en stor balkong.</p><p></p><p>Om du skulle vara intresserad av detta så får du gjärna höra av dig så snabbt som möjligt, vi måste bestämma oss inom nån dag eller så. </p><p>Du kan nå mig Jonas på: 070 - 232 91 31 eller msn: jonas_berggren1@hotmail.com</p><p>Eller Kalle på 0730 512337</p><p></p><p>Ha det bra Jonas ocj Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ensambum06, post: 135925, member: 55917"] Tja Jag och en kompis från Freeride,nu har en lgh i Whistler village. Det är en lgh för 3 personer i centrala Whistler. Den kostar $1500 (Kanadensiska dollar ca:3500kr per person). Den är i god standard och har allt som behövs för att klara sig. Det finns ett välutrustat kök, tvätt maskin och torktumlare, cabel tv och öppenspis. Lgh har även en stor balkong. Om du skulle vara intresserad av detta så får du gjärna höra av dig så snabbt som möjligt, vi måste bestämma oss inom nån dag eller så. Du kan nå mig Jonas på: 070 - 232 91 31 eller msn: jonas_berggren1@hotmail.com Eller Kalle på 0730 512337 Ha det bra Jonas ocj Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lgh i Whistler village 1plats kvar.
Tillbaka
Topp