Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
lgh. uthyres i Chamonix över jul&nyår.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a2thek" data-source="post: 598869" data-attributes="member: 100470"><p>Jag har en lägenhet ledig i centrala Chamonix under datumen 20 dec - 4 jan.</p><p></p><p>Lägenheten är nyrenoverad & väldigt fräsch med utsikt över Aiguille du Midi.</p><p></p><p>- Fräscht badrum med WC/dusch/handfat/spegel.</p><p></p><p>- Mycket förvaringsmöjligheter, balkong i solläge hela dagen.</p><p></p><p>- Kokvrå med kylskåp/frys/2plattor/fullt utrustat med grytor/stekpanna & allt</p><p>annat du behöver för att laga & äta mat. </p><p></p><p>- Bäddsoffa utrustad med två täcken & fyra kuddar.</p><p></p><p>- Tv.</p><p></p><p>Uthyres helst i en två veckors period från 20dec - 4 jan men är möjligt att</p><p>anlända redan 18:onde dec. För två veckor begär jag 900€ & 300€ i deposition</p><p>då jag kommer att lämna kvar lite personliga saker i en låda. </p><p></p><p>Om ni är intresserade av att bara stanna en vecka, alt. 23 dec- 1 jan vill jag ha</p><p>700€ då det är en väldigt attraktiv vecka.</p><p></p><p>Min mail är : ak_niiice@hotmail.com</p><p></p><p>Bara att säga till om du/du+vän är sugna!</p><p></p><p>Mvh// Kajsa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a2thek, post: 598869, member: 100470"] Jag har en lägenhet ledig i centrala Chamonix under datumen 20 dec - 4 jan. Lägenheten är nyrenoverad & väldigt fräsch med utsikt över Aiguille du Midi. - Fräscht badrum med WC/dusch/handfat/spegel. - Mycket förvaringsmöjligheter, balkong i solläge hela dagen. - Kokvrå med kylskåp/frys/2plattor/fullt utrustat med grytor/stekpanna & allt annat du behöver för att laga & äta mat. - Bäddsoffa utrustad med två täcken & fyra kuddar. - Tv. Uthyres helst i en två veckors period från 20dec - 4 jan men är möjligt att anlända redan 18:onde dec. För två veckor begär jag 900€ & 300€ i deposition då jag kommer att lämna kvar lite personliga saker i en låda. Om ni är intresserade av att bara stanna en vecka, alt. 23 dec- 1 jan vill jag ha 700€ då det är en väldigt attraktiv vecka. Min mail är : ak_niiice@hotmail.com Bara att säga till om du/du+vän är sugna! Mvh// Kajsa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
lgh. uthyres i Chamonix över jul&nyår.
Tillbaka
Topp