Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech 1986 snow mullet btx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 452105" data-attributes="member: 59533"><p>Mulleten är stabil i pist kan jag hålla med om. Men i brant lössnö är den totalt kass enligt mig. Alldeles för lång och mjuk nose får att åka på hårt med. Den vill in i sväng hela tiden. Sjukt störande. I pist däremot var det tvärtom. Den låg sjukt stabilt och MTXen gjorde verkligen verkligen sitt jobb.</p><p></p><p>Har dom infört bananatech på den iår så borde dom ha styvat upp den och gjort lite mindre setback på den. För flyt fanns det så det räckte och blev över på årets!!! Cruisa flacka partier blir riktigt men inte när det brantar på och det går fort i det lösa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 452105, member: 59533"] Mulleten är stabil i pist kan jag hålla med om. Men i brant lössnö är den totalt kass enligt mig. Alldeles för lång och mjuk nose får att åka på hårt med. Den vill in i sväng hela tiden. Sjukt störande. I pist däremot var det tvärtom. Den låg sjukt stabilt och MTXen gjorde verkligen verkligen sitt jobb. Har dom infört bananatech på den iår så borde dom ha styvat upp den och gjort lite mindre setback på den. För flyt fanns det så det räckte och blev över på årets!!! Cruisa flacka partier blir riktigt men inte när det brantar på och det går fort i det lösa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech 1986 snow mullet btx
Tillbaka
Topp