Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech C2 - hal vid carving?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1201879" data-attributes="member: 66286"><p>Allt funkar sämre på riktigt hård is.</p><p>Magne-Traction i all ära men det gör nog mer nytta hos marknadsavdelningen än i den faktiska pisten.</p><p></p><p>Jag säger inte att det är dåligt men jag säger att skillnaden är marginell och inte "gör is till puder". Men när man ska presentera brädan så blir YouTube-klippet 30 sekunder längre eftersom man kan säga "And the Magne-Traction absolutely rips that ice into powder so you can rip it even on those icy days. So I definitely recommend you buy this board if you ride on a mountain that is mostly icy conditions"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1201879, member: 66286"] Allt funkar sämre på riktigt hård is. Magne-Traction i all ära men det gör nog mer nytta hos marknadsavdelningen än i den faktiska pisten. Jag säger inte att det är dåligt men jag säger att skillnaden är marginell och inte "gör is till puder". Men när man ska presentera brädan så blir YouTube-klippet 30 sekunder längre eftersom man kan säga "And the Magne-Traction absolutely rips that ice into powder so you can rip it even on those icy days. So I definitely recommend you buy this board if you ride on a mountain that is mostly icy conditions" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech C2 - hal vid carving?
Tillbaka
Topp