Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib tech skate banana ! Nån som kört på en sån ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yo-han" data-source="post: 565797" data-attributes="member: 66381"><p>Jag väger 70 och är 184 och kör en 56:a. Annars kör jag ofta lite längre bräder - 160 - 162. Men just bananen tycker jag vinner på att köras lite kortare. Jag har också en Signal Park Rocker i 56. Samma sak där. Jag har hört andra som kör bananen lite längre att den kan kännas fladdrig ibland. Har ingen aning om det stämmer. Men jag har aldrig tyckt att min 56 känns för kort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yo-han, post: 565797, member: 66381"] Jag väger 70 och är 184 och kör en 56:a. Annars kör jag ofta lite längre bräder - 160 - 162. Men just bananen tycker jag vinner på att köras lite kortare. Jag har också en Signal Park Rocker i 56. Samma sak där. Jag har hört andra som kör bananen lite längre att den kan kännas fladdrig ibland. Har ingen aning om det stämmer. Men jag har aldrig tyckt att min 56 känns för kort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib tech skate banana ! Nån som kört på en sån ?
Tillbaka
Topp