Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech TRS 162 Magne VS.Burton 164 T6
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jokkasin" data-source="post: 211377" data-attributes="member: 45075"><p>Tjena, har funderingar om några brädor. Vill ha en bräda som man kan göra allt med medelmjuk men ändå stabil i pist när det går fort. </p><p></p><p>Lib tech TRS 162 magne, waist 25.6cm pris ca. 650 euro</p><p></p><p>Burton T6 164, waist 26cm pris ca. 720 euro</p><p></p><p>Burton vapor 163 waist 25.4cm pris ca. 900 euro</p><p></p><p>Pga. jag lägger ut waist width ÄR jag har 44-45 skostorlek, kan tillägga har ett par </p><p>burton Ion hd storlek 44, men dom e aningen för små, blir kallt så satans om fötterna om det går under -10 grader, så därför måste jag också skaffa nya boots. (funderar lite på </p><p> 32 team2, möjligtvis salomon f 24 el. nåt liknande).</p><p></p><p>Följande info är vad jag vet/tror:</p><p></p><p>Lib tech Trs: Medel mjuk bräda man kan göra det mesta med allt från jibba till powpow. Sedan frågan är magne "svärd" kanterna något att ha och räcker waist width??</p><p></p><p>Burton T6: Bra med waist width, men är tydligen ingen jibbster, hård som betongolv. pistvännen nr.1</p><p></p><p>Burton Vapor: förstått att är en allaround bräda, inte lika styv som T6 men funkar bra i pist också. Räcker waisten?? Stor minus PRISET!!!</p><p></p><p>Kan tillägga min längd 193cm vikt 92kg</p><p></p><p>Som sagt, ni får mer än gärna kommenter dessa brädor för/nackdelar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jokkasin, post: 211377, member: 45075"] Tjena, har funderingar om några brädor. Vill ha en bräda som man kan göra allt med medelmjuk men ändå stabil i pist när det går fort. Lib tech TRS 162 magne, waist 25.6cm pris ca. 650 euro Burton T6 164, waist 26cm pris ca. 720 euro Burton vapor 163 waist 25.4cm pris ca. 900 euro Pga. jag lägger ut waist width ÄR jag har 44-45 skostorlek, kan tillägga har ett par burton Ion hd storlek 44, men dom e aningen för små, blir kallt så satans om fötterna om det går under -10 grader, så därför måste jag också skaffa nya boots. (funderar lite på 32 team2, möjligtvis salomon f 24 el. nåt liknande). Följande info är vad jag vet/tror: Lib tech Trs: Medel mjuk bräda man kan göra det mesta med allt från jibba till powpow. Sedan frågan är magne "svärd" kanterna något att ha och räcker waist width?? Burton T6: Bra med waist width, men är tydligen ingen jibbster, hård som betongolv. pistvännen nr.1 Burton Vapor: förstått att är en allaround bräda, inte lika styv som T6 men funkar bra i pist också. Räcker waisten?? Stor minus PRISET!!! Kan tillägga min längd 193cm vikt 92kg Som sagt, ni får mer än gärna kommenter dessa brädor för/nackdelar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech TRS 162 Magne VS.Burton 164 T6
Tillbaka
Topp