Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
lib tech trs eller neversummer f1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1036677" data-attributes="member: 64225"><p>Jag har F1an i och för sig en modell som är något år men ska vara samma konstruktion som nuvarande. Jättetrevlig bräda, lättåkt och inte fullt så styv som påstås men den flyter sådär i pudret. Den kräver en del bakåtvikt och får du lite för mycket framåtvikt så dyker nosen. Jag var runt 75 kilo senast jag stod på F1an och körde då en 161. 167 på TRSen låter lite långt för dig i mitt tycke.</p><p></p><p>Har inte testat NS Cobra i puder, bara i pist men den kan vara värd att överväga. NS Raptor flyter fantastiskt fint i puder men är otroligt styv åt alla håll och kräver en tekniskt duktig åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1036677, member: 64225"] Jag har F1an i och för sig en modell som är något år men ska vara samma konstruktion som nuvarande. Jättetrevlig bräda, lättåkt och inte fullt så styv som påstås men den flyter sådär i pudret. Den kräver en del bakåtvikt och får du lite för mycket framåtvikt så dyker nosen. Jag var runt 75 kilo senast jag stod på F1an och körde då en 161. 167 på TRSen låter lite långt för dig i mitt tycke. Har inte testat NS Cobra i puder, bara i pist men den kan vara värd att överväga. NS Raptor flyter fantastiskt fint i puder men är otroligt styv åt alla håll och kräver en tekniskt duktig åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
lib tech trs eller neversummer f1
Tillbaka
Topp