Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech TRS - längdtips...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KungMartin" data-source="post: 941975"><p>isf är 157 en ganska bra längd. TRS, precis som AB, SB och Travis Rice Pro har ganska bra flyt i puder från vad jag har hört, sammtidigt som dom är flexibla o mjuka.</p><p></p><p>Undrar om inte du skulle kunna gå ner några storlekar, till typ 155. Den har ju någon typ av funktion som ger möjligheten att kunna köra en bräda med kortare längd än vanligt, men den delen kan jag inte så mkt om.</p><p></p><p>Men jag tror att du e spot on med 155-157. Jag skulle säga 157 dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KungMartin, post: 941975"] isf är 157 en ganska bra längd. TRS, precis som AB, SB och Travis Rice Pro har ganska bra flyt i puder från vad jag har hört, sammtidigt som dom är flexibla o mjuka. Undrar om inte du skulle kunna gå ner några storlekar, till typ 155. Den har ju någon typ av funktion som ger möjligheten att kunna köra en bräda med kortare längd än vanligt, men den delen kan jag inte så mkt om. Men jag tror att du e spot on med 155-157. Jag skulle säga 157 dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lib Tech TRS - längdtips...
Tillbaka
Topp