Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liberty Hazmat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freyda" data-source="post: 549654" data-attributes="member: 58183"><p>Någon som har testat?</p><p></p><p>Har kört på ett par andra libertylagg som jag inte kunde finna något modellnamn på, så jag mailade liberty, som sa att just den modellen hade utgått och att det som dom hade ersatt skidan med var modellen Hazmat. </p><p></p><p>Nu går jag i giftastankar med denna Hazmat modell. </p><p></p><p>Är det en lika bra allround skida, (offpist-pist-inte park) som den jag redan kör på?</p><p></p><p>någon?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freyda, post: 549654, member: 58183"] Någon som har testat? Har kört på ett par andra libertylagg som jag inte kunde finna något modellnamn på, så jag mailade liberty, som sa att just den modellen hade utgått och att det som dom hade ersatt skidan med var modellen Hazmat. Nu går jag i giftastankar med denna Hazmat modell. Är det en lika bra allround skida, (offpist-pist-inte park) som den jag redan kör på? någon? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liberty Hazmat
Tillbaka
Topp