Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
LIBTECH T.RICE PRO vs LIB TECH TRS vs JONES MOUNTAIN TWIN
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NICCON" data-source="post: 1138524" data-attributes="member: 163845"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag har enorm beslut ångest gällande vilken bräda jag ska köpa och tänkte be er om råd. I nuläget står det mellan de 3 brädor benämnda i rubriken. Jag har i dagsläget en "puder bräda"; Salmon Derby och söker nu en All mountain bräda som gör allt. Jag är inte intresserad av parken utan kommer tillbringa min tid i pisten, skog & off piste. Jag vill ha möjlighet att utveckla min freestyle åkning (buttering i pisten och naturliga hopp) </p><p>Söker:</p><p>- Twin/directional twin</p><p>- Flex: 5-7</p><p>- All mountain</p><p>- Bra carving</p><p>- OK i puder</p><p>- Helt OK/Bra för buttering</p><p></p><p>Vad tror ni?</p><p></p><p>TACK!</p><p></p><p>/Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NICCON, post: 1138524, member: 163845"] Tjena! Jag har enorm beslut ångest gällande vilken bräda jag ska köpa och tänkte be er om råd. I nuläget står det mellan de 3 brädor benämnda i rubriken. Jag har i dagsläget en "puder bräda"; Salmon Derby och söker nu en All mountain bräda som gör allt. Jag är inte intresserad av parken utan kommer tillbringa min tid i pisten, skog & off piste. Jag vill ha möjlighet att utveckla min freestyle åkning (buttering i pisten och naturliga hopp) Söker: - Twin/directional twin - Flex: 5-7 - All mountain - Bra carving - OK i puder - Helt OK/Bra för buttering Vad tror ni? TACK! /Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
LIBTECH T.RICE PRO vs LIB TECH TRS vs JONES MOUNTAIN TWIN
Tillbaka
Topp