Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
LIBTECH T.RICE PRO vs LIB TECH TRS vs JONES MOUNTAIN TWIN
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OscarAnthofer" data-source="post: 1138602" data-attributes="member: 166575"><p>Har åkt på trs och jones mountain twin, mellan de två hade jag valt jonesbrädan.</p><p></p><p>Visst trs med sina kanter är kanon om det är riktigt hårt och isigt men du kommer bra långt på jones traction tech.</p><p>Upplever även att twinen är stabilare och framförallt mer förutsägbar på skär, det blir alltså roligare att carvea.</p><p>Vettigt lyft i nosen när det blir lite löst, tillräckligt stabil för att kunna landa det mesta.</p><p>Para ihop mountain twinen med ett par lite styvare bindningar (burton genesis/union atlas) så är den dessutom kvick kant till kant, passar fint till när du åker i skogen.</p><p></p><p>Med det sagt var trs absolut en kanonbräda men jag hade helt enkelt roligare på mountain twinen.</p><p></p><p>Det närmar sig skid/bräd-test runt om i Sverige, optimalt om du vill testa lite.</p><p></p><p>Hoppas det var till någon hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OscarAnthofer, post: 1138602, member: 166575"] Har åkt på trs och jones mountain twin, mellan de två hade jag valt jonesbrädan. Visst trs med sina kanter är kanon om det är riktigt hårt och isigt men du kommer bra långt på jones traction tech. Upplever även att twinen är stabilare och framförallt mer förutsägbar på skär, det blir alltså roligare att carvea. Vettigt lyft i nosen när det blir lite löst, tillräckligt stabil för att kunna landa det mesta. Para ihop mountain twinen med ett par lite styvare bindningar (burton genesis/union atlas) så är den dessutom kvick kant till kant, passar fint till när du åker i skogen. Med det sagt var trs absolut en kanonbräda men jag hade helt enkelt roligare på mountain twinen. Det närmar sig skid/bräd-test runt om i Sverige, optimalt om du vill testa lite. Hoppas det var till någon hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
LIBTECH T.RICE PRO vs LIB TECH TRS vs JONES MOUNTAIN TWIN
Tillbaka
Topp