Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
LibTech UPPROP! Ventilera din BTX / MTX åsikt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LucasNilsson" data-source="post: 519723" data-attributes="member: 78072"><p>rockar en skunk ape 167 BTX här i utahpudret den här säsongen</p><p></p><p>javisst, det är en grym bräda men jag upplever fortfarande att jag saknar chambern i hårdpackat.</p><p>får inte samma "kickback" eller vad man ska kalla det ur svängar och jag har inte i närheten av samma kantgrepp som jag har med en bräda med chamber.</p><p></p><p>annars är den lättpoppad, känns rätt lekfull trots att den är så pass stor (väger in på 84kg)</p><p>men en 152a är way för kort för dig om du ska åka lite puder. 158a iallafall</p><p></p><p>annars upplever jag att brädan har blivit lite sladdrig utan chambern, om jag hade köpt en ny bräda idag hade jag nog köpt en travis rice bräda med MTX och inte btx. den ska vara styvare tydligen</p><p></p><p>158a TRS i MTX om du gillar att köra fort och hamnar i hårdpackat ofta</p><p>158a BTX om du vill ha en lekfull bräda och inte hamnar isigt hardpack speciellt ofta. eller uppkört heller för den delen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LucasNilsson, post: 519723, member: 78072"] rockar en skunk ape 167 BTX här i utahpudret den här säsongen javisst, det är en grym bräda men jag upplever fortfarande att jag saknar chambern i hårdpackat. får inte samma "kickback" eller vad man ska kalla det ur svängar och jag har inte i närheten av samma kantgrepp som jag har med en bräda med chamber. annars är den lättpoppad, känns rätt lekfull trots att den är så pass stor (väger in på 84kg) men en 152a är way för kort för dig om du ska åka lite puder. 158a iallafall annars upplever jag att brädan har blivit lite sladdrig utan chambern, om jag hade köpt en ny bräda idag hade jag nog köpt en travis rice bräda med MTX och inte btx. den ska vara styvare tydligen 158a TRS i MTX om du gillar att köra fort och hamnar i hårdpackat ofta 158a BTX om du vill ha en lekfull bräda och inte hamnar isigt hardpack speciellt ofta. eller uppkört heller för den delen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
LibTech UPPROP! Ventilera din BTX / MTX åsikt!
Tillbaka
Topp