Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lift med störst skillnad i fallhöjd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1274811" data-attributes="member: 175247"><p>Jag har inte åkt sista biten ner från Wiesenalm. Det är en svart pist som brukar bestå av isig konstsnö, och är inte ett åk som jag vill ta som avslutning på dagen.</p><p>Men den är öppen nu och brukar vara öppen februari ut.</p><p></p><p>Från samma berg kan man från Übergangsjoch åka ner till samma dalstation (men då måste man ta fler liftar) och då får man Österrikes högsta pistade fallhöjd på 1.925 m.</p><p></p><p>Hela den här bergssidan har fin skidåkning med supereffektiva liftar och tyvärr mycket folk i nerfarterna. Här kör man några morgonåk innan man drar vidare mot Königsleiten.</p><p>Men jag har gjort mitt i Zillertal, har blivit för stort för min smak, och ombyte och nya vyer är roligare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1274811, member: 175247"] Jag har inte åkt sista biten ner från Wiesenalm. Det är en svart pist som brukar bestå av isig konstsnö, och är inte ett åk som jag vill ta som avslutning på dagen. Men den är öppen nu och brukar vara öppen februari ut. Från samma berg kan man från Übergangsjoch åka ner till samma dalstation (men då måste man ta fler liftar) och då får man Österrikes högsta pistade fallhöjd på 1.925 m. Hela den här bergssidan har fin skidåkning med supereffektiva liftar och tyvärr mycket folk i nerfarterna. Här kör man några morgonåk innan man drar vidare mot Königsleiten. Men jag har gjort mitt i Zillertal, har blivit för stort för min smak, och ombyte och nya vyer är roligare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lift med störst skillnad i fallhöjd
Tillbaka
Topp