Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lifta till Chamonix sökes - 7/8 Januari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarvinho" data-source="post: 494257" data-attributes="member: 79393"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag är en Skotsk kille som bor i Göteborg. Jag vill åker till Chamonix den 7:e eller 8:e januari. </p><p></p><p>Har du en ledig plats i din bil som jag kan ta? </p><p></p><p>Jag ska betala antingen en flaska single malt whisky eller några benzin pengar, om du vill.</p><p></p><p>Om du inte ska åka från GBG kan vi träffas i Malmö, eller?</p><p></p><p>Jag hoppas du kan hjälpa mig.</p><p></p><p>Colin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarvinho, post: 494257, member: 79393"] Hej, Jag är en Skotsk kille som bor i Göteborg. Jag vill åker till Chamonix den 7:e eller 8:e januari. Har du en ledig plats i din bil som jag kan ta? Jag ska betala antingen en flaska single malt whisky eller några benzin pengar, om du vill. Om du inte ska åka från GBG kan vi träffas i Malmö, eller? Jag hoppas du kan hjälpa mig. Colin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Lifta till Chamonix sökes - 7/8 Januari
Tillbaka
Topp