Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Liften störtade
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CR58" data-source="post: 496207"><p>Jag har hyfsad erfarenhet av Ryssland aven om jag inte akt skidor dar nagon av dom ca 60 ggr jag varit dar kan jag forestalla mig att liknande olyckor hander dar relativt ofta. Men pa gammalt KGB maner morkas dom forstas. Varningen ar nu utfardad! Pa den andra sidan av sakerhets skalan har vi Swiss som maste ha dom absolut sakraste liftarna i varlden, allt kollas och gas igenom med dagliga rutiner med en nogranhet som gransar till overdoing. For mig har ordet KONTROL tva helt olika innebord i Ryssland och Swiss och jag valjer min skid akning darefter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CR58, post: 496207"] Jag har hyfsad erfarenhet av Ryssland aven om jag inte akt skidor dar nagon av dom ca 60 ggr jag varit dar kan jag forestalla mig att liknande olyckor hander dar relativt ofta. Men pa gammalt KGB maner morkas dom forstas. Varningen ar nu utfardad! Pa den andra sidan av sakerhets skalan har vi Swiss som maste ha dom absolut sakraste liftarna i varlden, allt kollas och gas igenom med dagliga rutiner med en nogranhet som gransar till overdoing. For mig har ordet KONTROL tva helt olika innebord i Ryssland och Swiss och jag valjer min skid akning darefter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Liften störtade
Tillbaka
Topp