Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Liften störtade
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sulan" data-source="post: 496870" data-attributes="member: 15034"><p>Jag var i Åre när gondolen ovanför Olympia öppnade. När de skulle parkera gondolerna för natten efter första (?) dagen föll en av dem ner, tom som tur var. Så det är inte bara i Ryssland det kan hända grejer. Jag tyckte det var sjukt tråkigt att inte få åka den nya liften på hela veckan.</p><p>(Kan vara något fel i texten, skriver ur minnet och detta var väl 20 bast sen eller så)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sulan, post: 496870, member: 15034"] Jag var i Åre när gondolen ovanför Olympia öppnade. När de skulle parkera gondolerna för natten efter första (?) dagen föll en av dem ner, tom som tur var. Så det är inte bara i Ryssland det kan hända grejer. Jag tyckte det var sjukt tråkigt att inte få åka den nya liften på hela veckan. (Kan vara något fel i texten, skriver ur minnet och detta var väl 20 bast sen eller så) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Liften störtade
Tillbaka
Topp