Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Liftkort Chamonix köpes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikkemike" data-source="post: 70785" data-attributes="member: 40093"><p>ok!</p><p>när lämnar du byn? kommer ner den 11e. behöver upp till tre st.</p><p>nu kan du nå mig på +44 7776220077 går bra att skicka sms. efter den 5e på </p><p>0704 277524, eller ring min polare john på 0708 170210 (det är intee säkert att </p><p>jag tar med min mobil till chx) men mailen funkar ju alltid.</p><p></p><p>hur är säsongen förresten? snöförhållanden?</p><p>vet du någon som har lediga sängar?</p><p></p><p>ha det</p><p>mikael</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikkemike, post: 70785, member: 40093"] ok! när lämnar du byn? kommer ner den 11e. behöver upp till tre st. nu kan du nå mig på +44 7776220077 går bra att skicka sms. efter den 5e på 0704 277524, eller ring min polare john på 0708 170210 (det är intee säkert att jag tar med min mobil till chx) men mailen funkar ju alltid. hur är säsongen förresten? snöförhållanden? vet du någon som har lediga sängar? ha det mikael [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Liftkort Chamonix köpes
Tillbaka
Topp