Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ninawol" data-source="post: 1032835" data-attributes="member: 102834"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag säljer mitt säsongskort i chamonix. Kortet är egentligen personligt men bilden är en suddig närbild och skulle kunna vara vem som helst av kvinnligt kön (antagligen även manligt)! </p><p>Det är ett Chamonix Mt Blanc Unlimited kort dvs gäller på alla liftar inklusive italienska Courmayeur (ett måste! Fin åkning, grym mat och kaffe bara en timme från cham) samt Verbier. </p><p></p><p>Kortet kostar 1585 (15 000 svenska) nypris skicka ett mail på ninawolmesjo@gmail.com så kan vi diskutera ett pris! </p><p>/Nina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ninawol, post: 1032835, member: 102834"] Hej! Jag säljer mitt säsongskort i chamonix. Kortet är egentligen personligt men bilden är en suddig närbild och skulle kunna vara vem som helst av kvinnligt kön (antagligen även manligt)! Det är ett Chamonix Mt Blanc Unlimited kort dvs gäller på alla liftar inklusive italienska Courmayeur (ett måste! Fin åkning, grym mat och kaffe bara en timme från cham) samt Verbier. Kortet kostar 1585 (15 000 svenska) nypris skicka ett mail på ninawolmesjo@gmail.com så kan vi diskutera ett pris! /Nina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Chamonix
Tillbaka
Topp