Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort i Cham uthyres veckovis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henke_720" data-source="post: 512298" data-attributes="member: 83043"><p>Hello!</p><p>Var tvungen att ta lite uppehåll i min Cham-säsong så därför har jag ett säsongskort över fram till v. 13. Om du är kille så är det inga som helst problem att använda det då bilden är nästan helt svart.... </p><p></p><p>Så, ska du till Chamonix i vinter får du gärna hyra mitt liftkort. Tanken är väl att hyra ut 1 vecka i taget (Lör - Fre) för 110 euro/vecka, (köpa ett nytt 7-dagars liftkort kostar 215 €/vecka)...</p><p></p><p></p><p>Vill du hyra liftkortet så ring Malin på: +33 645 373 970</p><p>1 vecka = 110 euro!!!!!</p><p></p><p></p><p>Liftkortet är Le Pass, alltså inte Unlimited, dock kostar det endast 10 euro för att åka upp med Grand monte liften och ett 7 dagars unlimited går på 265 €....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henke_720, post: 512298, member: 83043"] Hello! Var tvungen att ta lite uppehåll i min Cham-säsong så därför har jag ett säsongskort över fram till v. 13. Om du är kille så är det inga som helst problem att använda det då bilden är nästan helt svart.... Så, ska du till Chamonix i vinter får du gärna hyra mitt liftkort. Tanken är väl att hyra ut 1 vecka i taget (Lör - Fre) för 110 euro/vecka, (köpa ett nytt 7-dagars liftkort kostar 215 €/vecka)... Vill du hyra liftkortet så ring Malin på: +33 645 373 970 1 vecka = 110 euro!!!!! Liftkortet är Le Pass, alltså inte Unlimited, dock kostar det endast 10 euro för att åka upp med Grand monte liften och ett 7 dagars unlimited går på 265 €.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort i Cham uthyres veckovis
Tillbaka
Topp