Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Liftkort i St Anton, vad gäller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjanne" data-source="post: 538678" data-attributes="member: 56758"><p>Du vill inte jobba så mycket som behövs för att få tillbaka på liftkortet, om du inte helt enkelt måste för att över huvudtaget kunna spendera en säsong i anton. Mitt tips till dej är att dra ihop så mycket du över huvudtaget kan här hemma i sverige och sedan åka ner och spendera allt! Det kommer vara sjukt värt det. De dagar då övriga bummare jobbar och det bara vräker ner snö kommer du kunna skratta gott, tro mig! Vad det gäller att jobba där nere är jag inget fan över huvudtaget och det kanske märks. Om du nu behöver jobba ändå, så är det inte särskilt svårt att fixa ett kneg. Jobb finns i slutet på november början på december, och tar slut då. Har du inte fixat något tills dess ska du dock inte få panik, många jobb som diskare och på hotel/haus dyker inte upp förrän första högsäsongshelgerna som är runt nyår.</p><p></p><p>Lycka till och jag vet att St Anton kommer bjuda dig på underbar åkning och förmodligen ditt livs bättre stunder...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjanne, post: 538678, member: 56758"] Du vill inte jobba så mycket som behövs för att få tillbaka på liftkortet, om du inte helt enkelt måste för att över huvudtaget kunna spendera en säsong i anton. Mitt tips till dej är att dra ihop så mycket du över huvudtaget kan här hemma i sverige och sedan åka ner och spendera allt! Det kommer vara sjukt värt det. De dagar då övriga bummare jobbar och det bara vräker ner snö kommer du kunna skratta gott, tro mig! Vad det gäller att jobba där nere är jag inget fan över huvudtaget och det kanske märks. Om du nu behöver jobba ändå, så är det inte särskilt svårt att fixa ett kneg. Jobb finns i slutet på november början på december, och tar slut då. Har du inte fixat något tills dess ska du dock inte få panik, många jobb som diskare och på hotel/haus dyker inte upp förrän första högsäsongshelgerna som är runt nyår. Lycka till och jag vet att St Anton kommer bjuda dig på underbar åkning och förmodligen ditt livs bättre stunder... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Liftkort i St Anton, vad gäller?
Tillbaka
Topp