Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Liftkort och boende chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chamonix1977" data-source="post: 148333" data-attributes="member: 59953"><p>Åker hem den 24/2. Säljer därför mitt liftkort och kan även fresta med boende.. Finns plats för en eller max </p><p>två pers. Boendet kostar 600euro + el per månad. En kille bor där så dela priset på 2 eller 3 så har ni ert </p><p>pris.. Liftkortet vill jag såklart ha så mycket som möjligt för.<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Kom med bud så får vi se.</p><p>Svara helst på mail: chamonix1977@hotmail.com</p><p>Mvh Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chamonix1977, post: 148333, member: 59953"] Åker hem den 24/2. Säljer därför mitt liftkort och kan även fresta med boende.. Finns plats för en eller max två pers. Boendet kostar 600euro + el per månad. En kille bor där så dela priset på 2 eller 3 så har ni ert pris.. Liftkortet vill jag såklart ha så mycket som möjligt för.:) Kom med bud så får vi se. Svara helst på mail: chamonix1977@hotmail.com Mvh Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Liftkort och boende chamonix
Tillbaka
Topp