Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Schweiz flera orter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frida1" data-source="post: 1284895" data-attributes="member: 136326"><p>Hejsan!</p><p>Jag kommer åka ner och jobba i Schweiz från 8e januari - 8 juli och funderar på att köpa ett liftkort som täcker flera orter. Är det någon som har tips? Gärna där Engelberg är inkluderat, men gärna även mindre orter som är lite lugnare. Finns det även kort som inkluderar downhill på sommaren vore det ju toppen. </p><p></p><p>Jag kommer bo i Baden utanför Zurich och har en liten camper van som jag tänkt åka runt med på helger och semester. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frida1, post: 1284895, member: 136326"] Hejsan! Jag kommer åka ner och jobba i Schweiz från 8e januari - 8 juli och funderar på att köpa ett liftkort som täcker flera orter. Är det någon som har tips? Gärna där Engelberg är inkluderat, men gärna även mindre orter som är lite lugnare. Finns det även kort som inkluderar downhill på sommaren vore det ju toppen. Jag kommer bo i Baden utanför Zurich och har en liten camper van som jag tänkt åka runt med på helger och semester. :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Schweiz flera orter
Tillbaka
Topp