Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Val Thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus_Ibanez" data-source="post: 57812" data-attributes="member: 33859"><p>Grattis får man väl börja med...</p><p></p><p>Ett Valthorens-Orelle (de ni får) kostar 151 Euro och hela tre dalarna kostar 198 Euro.</p><p>Ett tilläg för att åka i hela systemet på ert VT kort kostar 19 Euro för en dag.</p><p></p><p>Den klart bästa åkningen finns i VT systemet, bäst snö, samma sorts pister och bäst offpist.</p><p>Är man inte en sån som vill åka långt bort bara för att det skall så vara, så finns det ingen poäng med att köpa hela tre dalarna kortet (min åsikt i alla fall).</p><p>Var nöjda med ert VT kort och köp till ett tilläg en dag och dra iväg då, VT är stort nog för att räcka i sex dagar (och ett år).</p><p>När mina kompisar kommer ner och hälsar på så köper dom bara VT kort för det är där man alltid åker.</p><p>jag har gjort fem säsonger där och har bara köpt tre dalarna kortet en gång och det var bortkastade pengar för man åker nästan aldrig över.</p><p></p><p>Ha en bra resa i ett bra skidsystem.</p><p></p><p>Den bästa åkningen och minst folk är det i Orelle dalen, finns både snäll och mycket osnäll åkning där, bra offpist oxå.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus_Ibanez, post: 57812, member: 33859"] Grattis får man väl börja med... Ett Valthorens-Orelle (de ni får) kostar 151 Euro och hela tre dalarna kostar 198 Euro. Ett tilläg för att åka i hela systemet på ert VT kort kostar 19 Euro för en dag. Den klart bästa åkningen finns i VT systemet, bäst snö, samma sorts pister och bäst offpist. Är man inte en sån som vill åka långt bort bara för att det skall så vara, så finns det ingen poäng med att köpa hela tre dalarna kortet (min åsikt i alla fall). Var nöjda med ert VT kort och köp till ett tilläg en dag och dra iväg då, VT är stort nog för att räcka i sex dagar (och ett år). När mina kompisar kommer ner och hälsar på så köper dom bara VT kort för det är där man alltid åker. jag har gjort fem säsonger där och har bara köpt tre dalarna kortet en gång och det var bortkastade pengar för man åker nästan aldrig över. Ha en bra resa i ett bra skidsystem. Den bästa åkningen och minst folk är det i Orelle dalen, finns både snäll och mycket osnäll åkning där, bra offpist oxå. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Val Thorens?
Tillbaka
Topp