Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Val Thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus_Ibanez" data-source="post: 57819" data-attributes="member: 33859"><p>Till Kartong.</p><p></p><p>Jo, jag har åkt alla åk du nämner och många till (och många gånger) och visst är dom bra (förutom Glacier Gebroulaz som är en rätt lång transport sträcka). Även om jag respekterar din åsikt om saken så vill jag bara säga att det inte handlar om att begränsa sig, det handlar om att man vet var man skall åka och när man skall åka där. Och när det är bra snön någon annanstans så köper jag ett tillägg på mitt liftkort. </p><p>Jag blir glad av bra snö och åker där den är, har man redan åkt dom flest åken så slutar man jaga omkring överallt, gräset är inte grönare på andra sidan. Man går upp på någon top där man vet det är bra snö och stannar där.</p><p>Det är synd om mig som inte förstår mitt eget bästa och jagar över till andra sidan.</p><p>Jag och nästan alla andra säsongare i VT, som också har VT kort, stackars oss. </p><p></p><p>Killen ville åka pist med flickan sin, spelar det då någon roll om man har 20 röda pister att välja på eller om man har 60? Blir han gladare då?</p><p>Och det är så mycket åkning av alla sorter i VT så att man inte hinner åka det på en vecka ändå.</p><p></p><p>En fråga till alla, vilket är bäst.</p><p>Hitta ett bra åk och åka det till det är slut eller jaga nya hela tiden?</p><p>Jag vet ju vad jag väljer...</p><p></p><p>Tillsist vill jag bara tillägga att köer är det överallt i Tre Dalarna om du kommer vid fel tid och det spelar ingen större roll vart du åker utan när du åker där.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus_Ibanez, post: 57819, member: 33859"] Till Kartong. Jo, jag har åkt alla åk du nämner och många till (och många gånger) och visst är dom bra (förutom Glacier Gebroulaz som är en rätt lång transport sträcka). Även om jag respekterar din åsikt om saken så vill jag bara säga att det inte handlar om att begränsa sig, det handlar om att man vet var man skall åka och när man skall åka där. Och när det är bra snön någon annanstans så köper jag ett tillägg på mitt liftkort. Jag blir glad av bra snö och åker där den är, har man redan åkt dom flest åken så slutar man jaga omkring överallt, gräset är inte grönare på andra sidan. Man går upp på någon top där man vet det är bra snö och stannar där. Det är synd om mig som inte förstår mitt eget bästa och jagar över till andra sidan. Jag och nästan alla andra säsongare i VT, som också har VT kort, stackars oss. Killen ville åka pist med flickan sin, spelar det då någon roll om man har 20 röda pister att välja på eller om man har 60? Blir han gladare då? Och det är så mycket åkning av alla sorter i VT så att man inte hinner åka det på en vecka ändå. En fråga till alla, vilket är bäst. Hitta ett bra åk och åka det till det är slut eller jaga nya hela tiden? Jag vet ju vad jag väljer... Tillsist vill jag bara tillägga att köer är det överallt i Tre Dalarna om du kommer vid fel tid och det spelar ingen större roll vart du åker utan när du åker där. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Val Thorens?
Tillbaka
Topp