Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Val Thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stiffen" data-source="post: 57822" data-attributes="member: 17249"><p>Kartongen och Ibanezen,</p><p></p><p>Tack för att ni redde ut ert potentiella munhuggande, eftersom det medförde både lugn i lägret, samt mer info åt mig :-D</p><p>Snacka om att det killar i skidnerven nu, man har ju precis införskaffat ett par Monster70 dessutom. Premiären går av stapeln på telishelgen i Tandådalen 4-7 dec (tänkte varva med lite telis och mina Monster).</p><p></p><p>Har fått reda på att det blir på Temple du Soleil vi ska bo, så det blir väl till att knata till Tango, där Langley själva påstår att grym AfterSki hålls. Återstår att se.</p><p></p><p>Tack än en gång för bra input, lutar nog åt att köpa till kort när man kännt på området lite, om jag inte råkar ha en tusing över och kan bjuda tösen på tillägget för hela området.</p><p></p><p>Ciao4now!</p><p>//S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stiffen, post: 57822, member: 17249"] Kartongen och Ibanezen, Tack för att ni redde ut ert potentiella munhuggande, eftersom det medförde både lugn i lägret, samt mer info åt mig :-D Snacka om att det killar i skidnerven nu, man har ju precis införskaffat ett par Monster70 dessutom. Premiären går av stapeln på telishelgen i Tandådalen 4-7 dec (tänkte varva med lite telis och mina Monster). Har fått reda på att det blir på Temple du Soleil vi ska bo, så det blir väl till att knata till Tango, där Langley själva påstår att grym AfterSki hålls. Återstår att se. Tack än en gång för bra input, lutar nog åt att köpa till kort när man kännt på området lite, om jag inte råkar ha en tusing över och kan bjuda tösen på tillägget för hela området. Ciao4now! //S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Liftkort Val Thorens?
Tillbaka
Topp