Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Liftkortsprisernas underbara värld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 844370" data-attributes="member: 45951"><p>Jarle:</p><p></p><p>Ja, man kan bli lite lätt förvånad ibland. Jag skyller som jag brukar allting på MTV. Filosofin får inte plats där bland flottiga frisyrer, dyra bilar och silikonbrudar. Det är bara att titta på våra egna dokusåpa-hjältar, levande bevis på att det behövs fler koaner i vardagen - speciellt i baren.</p><p></p><p>Sedan att många människor tror att Jorden snurrar kring dem och att deras själ är solen, månen och stjärnorna är tragiskt nog mänskligt. Girighet och egoism är ju trots allt två drag som dominerar den mänskliga rasen. Lite därför jag är skeptisk till den.</p><p></p><p>Dr_Snow:</p><p>Så om liftskortspriserna i Romme och Bad Gastein är ungefär lika, då är det något som är jävligt fel? Alternativt satsar Romme på kvalité och mindre gäster och Bad Gastein på kvantitet? Men frågan kvarstår ju iofs, hur man driver en anläggning. Hur många pistvakter finns det i Romme och hur många i Bad Gastein vs. antal gäster? Är elen dyrare i Romme? Frågorna blir många.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 844370, member: 45951"] Jarle: Ja, man kan bli lite lätt förvånad ibland. Jag skyller som jag brukar allting på MTV. Filosofin får inte plats där bland flottiga frisyrer, dyra bilar och silikonbrudar. Det är bara att titta på våra egna dokusåpa-hjältar, levande bevis på att det behövs fler koaner i vardagen - speciellt i baren. Sedan att många människor tror att Jorden snurrar kring dem och att deras själ är solen, månen och stjärnorna är tragiskt nog mänskligt. Girighet och egoism är ju trots allt två drag som dominerar den mänskliga rasen. Lite därför jag är skeptisk till den. Dr_Snow: Så om liftskortspriserna i Romme och Bad Gastein är ungefär lika, då är det något som är jävligt fel? Alternativt satsar Romme på kvalité och mindre gäster och Bad Gastein på kvantitet? Men frågan kvarstår ju iofs, hur man driver en anläggning. Hur många pistvakter finns det i Romme och hur många i Bad Gastein vs. antal gäster? Är elen dyrare i Romme? Frågorna blir många. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Liftkortsprisernas underbara värld
Tillbaka
Topp