Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liknande sport conrad butik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rautakanki" data-source="post: 613392" data-attributes="member: 17255"><p>En kort recension om <a href="http://www.antrieb.com/." target="_blank">http://www.antrieb.com/.</a> Beställde ett par Rossognol S7 med Marker the Duke, stighudar och grundvallning för 895euro inklusive frakt. Jag beställde 7 januari - 9 januari fick jag e-post där de frågade om hur jag ville ha de monterade - skidorna skickades från dem 13 januari och frakten tog fyra dagar (till Moskva där jag bor för tillfället). De använder sig av DPD vid frakt och man får ett trackingnummer för att följa försändelsen. DPD har samarbete med svenska posten.</p><p></p><p>Är mycket nöjd med kontakten med antrieb; har e-postat dem ngr gånger och fått svar senast dagen efter och även inför montering fick man ett långt frågeformulär för att vara säker på hur de ska monteras (pjäxstorlek, avstånd från hälen/tån till "a"-linje, åkstil, osv). Och då de finns i Tyskland (som med alla EU länder) så tillkommer ingen moms, tull ellar andra införselavgifter...</p><p></p><p>Och för dig som bor i Schweiz (eller ngt annat land utanför EU) är det inga problem att få bort tyska momsen - Antrieb hade två val; antingen genom att skicka tillbaka tullhandlingar eller få via Global Refund.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rautakanki, post: 613392, member: 17255"] En kort recension om [URL]http://www.antrieb.com/.[/URL] Beställde ett par Rossognol S7 med Marker the Duke, stighudar och grundvallning för 895euro inklusive frakt. Jag beställde 7 januari - 9 januari fick jag e-post där de frågade om hur jag ville ha de monterade - skidorna skickades från dem 13 januari och frakten tog fyra dagar (till Moskva där jag bor för tillfället). De använder sig av DPD vid frakt och man får ett trackingnummer för att följa försändelsen. DPD har samarbete med svenska posten. Är mycket nöjd med kontakten med antrieb; har e-postat dem ngr gånger och fått svar senast dagen efter och även inför montering fick man ett långt frågeformulär för att vara säker på hur de ska monteras (pjäxstorlek, avstånd från hälen/tån till "a"-linje, åkstil, osv). Och då de finns i Tyskland (som med alla EU länder) så tillkommer ingen moms, tull ellar andra införselavgifter... Och för dig som bor i Schweiz (eller ngt annat land utanför EU) är det inga problem att få bort tyska momsen - Antrieb hade två val; antingen genom att skicka tillbaka tullhandlingar eller få via Global Refund. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liknande sport conrad butik
Tillbaka
Topp