Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Lil' Wayne Rebirth
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="phillyjoseph" data-source="post: 616089" data-attributes="member: 49705"><p>jag lyssnar inte på wayne av flera orsaker, framförallt för hans röst är väldigt jobbig och jag har väldigt ofta svårt att urskilja vad han rappar om, sedan tycker jag inte om de flesta av beaten han rappar över. hans musik faller mig helt enkelt inte i smaken och ger inte särskilt skön känsla. han känns "plastig" i mina öron....</p><p></p><p>det jag tycker är med de flesta "mainstream musiken/artisterna" och liknande är att det sätter just pengar och PR framför musiken. i min mening är det inte riktigt rätt, det är ju trots allt musiken det handlar om? inte hur man ser ut, vem man är eller hur mycket man lägger ner på att promota och göra spektakulära shower. musiken hamnar ofta i andra hand.</p><p></p><p>om det är så att wayne bara är ute efter att tjäna pengar gör han ju helt rätt, att han är bra på att marknadsföra sig själv kan jag inte säga emot. </p><p> </p><p>jag är en sån som sätter bra musik först, och jag personligen kan inte säga att wayne någonsin har gjort bra musik. oavsett om det gäller hans erkända eller oerkända låtar. och nej, jag tycker verkligen inte att wayne är kung i rap-gamet atm. du må kanske tycka det och dela din åsikt med flera miljoner människor, men i min mening, nej, wayne är verkligen inte kung.</p><p></p><p>what's up med år 99? är det fel att göra musik utan datorer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="phillyjoseph, post: 616089, member: 49705"] jag lyssnar inte på wayne av flera orsaker, framförallt för hans röst är väldigt jobbig och jag har väldigt ofta svårt att urskilja vad han rappar om, sedan tycker jag inte om de flesta av beaten han rappar över. hans musik faller mig helt enkelt inte i smaken och ger inte särskilt skön känsla. han känns "plastig" i mina öron.... det jag tycker är med de flesta "mainstream musiken/artisterna" och liknande är att det sätter just pengar och PR framför musiken. i min mening är det inte riktigt rätt, det är ju trots allt musiken det handlar om? inte hur man ser ut, vem man är eller hur mycket man lägger ner på att promota och göra spektakulära shower. musiken hamnar ofta i andra hand. om det är så att wayne bara är ute efter att tjäna pengar gör han ju helt rätt, att han är bra på att marknadsföra sig själv kan jag inte säga emot. jag är en sån som sätter bra musik först, och jag personligen kan inte säga att wayne någonsin har gjort bra musik. oavsett om det gäller hans erkända eller oerkända låtar. och nej, jag tycker verkligen inte att wayne är kung i rap-gamet atm. du må kanske tycka det och dela din åsikt med flera miljoner människor, men i min mening, nej, wayne är verkligen inte kung. what's up med år 99? är det fel att göra musik utan datorer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Lil' Wayne Rebirth
Tillbaka
Topp