Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Liljaskolan VÄNNÄS Jibbing!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 514677" data-attributes="member: 64521"><p>Det finns två personer på freeride som du kan fråga den saken om,</p><p></p><p>Jstalis</p><p></p><p>Kevinholmbom</p><p></p><p>Det är första året dom har jibbing, därför är det så få just nu.</p><p></p><p></p><p>+ Jag själv GICK där,</p><p>Så kan ju även nämna lite om det.</p><p></p><p>Du sa att det var skidåkning 6dagar i veckan?, hm som det ser ut nu så är det inte så alls,</p><p>Eller vad vet jag , dem ändrar de kanske till nästa år.</p><p>Men i alla fall, just NU är det så att dem åker 2 dagar i veckan (Måndag och tisdag) , Måndag förmiddag, och tisdag eftermiddag.</p><p></p><p>Ang folket där på skolan så är ju fordonslinjerna, så som lackering blabla osv största på skolan , så det finns ju rätt så mycket drägg, men dem håller oftast till i sina lokaler som är en bit bort från lilja,</p><p></p><p>Det är ju sjukligt mycke sköna snowboardåkare för den delen också, eftersom att det har funnits i flera år innan!.</p><p></p><p>Boendet är väl kanon? beror väl på vad man själv gör till det.</p><p>Man har och välja mellan att antingen bo i student lägenhet (gemensam dusch och kök då), och det är i samma byggnad som skolan,</p><p>Eller vanlig lägenhet som är precis bakom skolan, eller man kan ju också bo i stan om man vill.</p><p></p><p>Och anledningen varför jag flytta tillbaka var pga att jag trivdes inte alls där, skolan överhuvudtaget var ju svinigt bra!.</p><p>Men ah, hade fått lite förstora förväntningar av det hela (som dem hade sagt), och det var ju att de skulle vara massa skidåkare osv, och det visade sig att vi var 4a st skidåkare där (och 2 av dem kände jag redan, kevin och jstalis alltså, ena är dock min kusin också), så det kändes så surt så att. ja</p><p>Men detta år kommer det nog bli betydligt mycket mer!</p><p></p><p>Jag vet inte vad mer jag kan säga?, du får fråga i sånna fall</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 514677, member: 64521"] Det finns två personer på freeride som du kan fråga den saken om, Jstalis Kevinholmbom Det är första året dom har jibbing, därför är det så få just nu. + Jag själv GICK där, Så kan ju även nämna lite om det. Du sa att det var skidåkning 6dagar i veckan?, hm som det ser ut nu så är det inte så alls, Eller vad vet jag , dem ändrar de kanske till nästa år. Men i alla fall, just NU är det så att dem åker 2 dagar i veckan (Måndag och tisdag) , Måndag förmiddag, och tisdag eftermiddag. Ang folket där på skolan så är ju fordonslinjerna, så som lackering blabla osv största på skolan , så det finns ju rätt så mycket drägg, men dem håller oftast till i sina lokaler som är en bit bort från lilja, Det är ju sjukligt mycke sköna snowboardåkare för den delen också, eftersom att det har funnits i flera år innan!. Boendet är väl kanon? beror väl på vad man själv gör till det. Man har och välja mellan att antingen bo i student lägenhet (gemensam dusch och kök då), och det är i samma byggnad som skolan, Eller vanlig lägenhet som är precis bakom skolan, eller man kan ju också bo i stan om man vill. Och anledningen varför jag flytta tillbaka var pga att jag trivdes inte alls där, skolan överhuvudtaget var ju svinigt bra!. Men ah, hade fått lite förstora förväntningar av det hela (som dem hade sagt), och det var ju att de skulle vara massa skidåkare osv, och det visade sig att vi var 4a st skidåkare där (och 2 av dem kände jag redan, kevin och jstalis alltså, ena är dock min kusin också), så det kändes så surt så att. ja Men detta år kommer det nog bli betydligt mycket mer! Jag vet inte vad mer jag kan säga?, du får fråga i sånna fall Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Liljaskolan VÄNNÄS Jibbing!
Tillbaka
Topp