Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lillehammer/Hafjell/Kvittfjell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frosta" data-source="post: 517655" data-attributes="member: 92146"><p>Hej,</p><p>jag har bestämt mig för att åka till Norge för att skrapa ihop pengar så att jag kan åka till t.ex. Chile och åka skidor nästa gång.</p><p>Men samtidigt som jag sparar vill jag åka skidor.</p><p>Till slut bestämde jag mig för Lillehammer som verkar vara en mysig liten studentstad nära till fjället.</p><p>Jag har boende men kan inte fixa jobb.</p><p> </p><p> - Är det någon som har något förslag på hur man enklast får jobb i Lillehammer, där man tjänar bra?</p><p> - Finns det något stort företag med stor omsättning på folk?</p><p></p><p> - Dessutom så undrar jag hur utelivet är i Lillehammer, finns det ställen i Hafjell/Kvittfjell eller i Lillehammer som är riktigt bra?</p><p></p><p> - Har någon en uppfattning om det finns många sesångare i fjället?</p><p></p><p>Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frosta, post: 517655, member: 92146"] Hej, jag har bestämt mig för att åka till Norge för att skrapa ihop pengar så att jag kan åka till t.ex. Chile och åka skidor nästa gång. Men samtidigt som jag sparar vill jag åka skidor. Till slut bestämde jag mig för Lillehammer som verkar vara en mysig liten studentstad nära till fjället. Jag har boende men kan inte fixa jobb. - Är det någon som har något förslag på hur man enklast får jobb i Lillehammer, där man tjänar bra? - Finns det något stort företag med stor omsättning på folk? - Dessutom så undrar jag hur utelivet är i Lillehammer, finns det ställen i Hafjell/Kvittfjell eller i Lillehammer som är riktigt bra? - Har någon en uppfattning om det finns många sesångare i fjället? Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lillehammer/Hafjell/Kvittfjell
Tillbaka
Topp