Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lindra smalbenssmärtor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axel-br" data-source="post: 933481" data-attributes="member: 120428"><p>Hej, en vän till mig berättade att man kan raka av håret på smalbenet och sätta dit trosskydd mellan benet och pjäxan för att lindra smärtor som uppstår när man jibbar. Funkar detta? </p><p>Jag vill ju inte raka av mitt hår också är detta en myt..</p><p>Självklart förstår jag att det inte lindrar benhinneinflammation men han sa att hårsäckarna skulle bli mindre känsliga och att trosskyddet skulle utsöndra något ämne som lindrade smärta??</p><p></p><p>Skulle vara fett om detta funkade</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axel-br, post: 933481, member: 120428"] Hej, en vän till mig berättade att man kan raka av håret på smalbenet och sätta dit trosskydd mellan benet och pjäxan för att lindra smärtor som uppstår när man jibbar. Funkar detta? Jag vill ju inte raka av mitt hår också är detta en myt.. Självklart förstår jag att det inte lindrar benhinneinflammation men han sa att hårsäckarna skulle bli mindre känsliga och att trosskyddet skulle utsöndra något ämne som lindrade smärta?? Skulle vara fett om detta funkade Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lindra smalbenssmärtor?
Tillbaka
Topp