Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line 1260...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 78720"><p>tja</p><p></p><p></p><p>ja har hittat att man kan köpa jävligt billiga skider på nätet i typ kanada lr usa lr vafan de va...men ja har kollat på Line 1260 (lr twelve-sixty va du nu tycker att man ska kalla de)...å då undrar ja va ni tycker om den...om den passar mej som mest kör park men när de går även offpist vet att den inte e så himla bra där men tycker ni att de e värt att köpa den ändå? gärna att nån som har den lr har hafft säger va han lr hon tyckte om den...</p><p></p><p></p><p>pz...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 78720"] tja ja har hittat att man kan köpa jävligt billiga skider på nätet i typ kanada lr usa lr vafan de va...men ja har kollat på Line 1260 (lr twelve-sixty va du nu tycker att man ska kalla de)...å då undrar ja va ni tycker om den...om den passar mej som mest kör park men när de går även offpist vet att den inte e så himla bra där men tycker ni att de e värt att köpa den ändå? gärna att nån som har den lr har hafft säger va han lr hon tyckte om den... pz... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line 1260...
Tillbaka
Topp