Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Afterbang och Mastermind
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MOONEEN" data-source="post: 1052771" data-attributes="member: 147350"><p>Först och främst väger skidor en hel och sen beror det inte bara på skidans vikt! Afterbang 166 väger ca 3500 g och Mastermind 157 väger ca 2500 g så det är ju ett kg skillnad. Jag kör på Mastermid tycker den är grym och så men kanske inte så hållbar eftersom den är så lätt. Har en kompis som kör på Afterbang och jag har testat dom och upplever inte dom som jätte tunga. Det kan ju även bero på hur mycket dina bindningar och pjäxor väger så kanske ett par lättare pjäxor skulle vara bättre för dig om du inte redan har de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MOONEEN, post: 1052771, member: 147350"] Först och främst väger skidor en hel och sen beror det inte bara på skidans vikt! Afterbang 166 väger ca 3500 g och Mastermind 157 väger ca 2500 g så det är ju ett kg skillnad. Jag kör på Mastermid tycker den är grym och så men kanske inte så hållbar eftersom den är så lätt. Har en kompis som kör på Afterbang och jag har testat dom och upplever inte dom som jätte tunga. Det kan ju även bero på hur mycket dina bindningar och pjäxor väger så kanske ett par lättare pjäxor skulle vara bättre för dig om du inte redan har de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Afterbang och Mastermind
Tillbaka
Topp