"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). LINE Afterbang VS K2 Revival | Freeride

LINE Afterbang VS K2 Revival

kimaeh

Ny medlem
Hej,

Nu står jag inför ett svårt val. Mina gamla godingar, Völkl WALL, gick sönder här om dagen så jag måste alltså köpa ett par nya parklagg. Jag vill ha en parkskida som är rolig, går att köra stora hopp med, köra butters, rails, you name it.

Jag är 182 cm lång och väger ca 85 kg.

Det står mellan ett par LINE Afterbang (Jävligt rolig skida) eller K2 Revival. Jag har även kikat på Salomon Suspect.

Vilken skulle ni tipsa om? är Afterbang för mjuk? Vill ju kunna hoppa stora hopp, 20-30-40 meter.

Tack på förhand!

/J

Har själv afterbang och det är en sjukt go skida men om du kör stort så kan den nog vara för mjuk eftersom den är mer en lekskida. Har inte testat K2 revival eller suspect men vet att suspect är rätt styv men den lär ju leverera i de stora hoppen ;) Så ja skulle nog köra på revival eller suspect.

Lycka till !

Tack för era svar. Det blir nog K2 Revival Iron Maiden limited edition skidorna, fett snygga och verkar mycket sköna. Tror med min vikt att Afterbang blir lite för lätta i större hopp.

suspecten eller rival är det som gäller. 181 i suspecten finns va? Låter rätt bra.

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp