Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line (Bacon, Opus), Salomon Rocker 2 (122) eller Extrem (Project X)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 983945" data-attributes="member: 103064"><p>Tack för svar. Min tanke är lite dest kortare ju bättre. Mest pga vikt och allmän mannöverbilitet. Jag vill helst att skidan ska vara lätt att svänga. </p><p>Med tanke på min längd, 170 cn tror jag inte jag skulle trivas med 190 cn under fötterna. Siktar nog på runt 180 cm. 184 tror jag skulle kunna passa. Såg att Rocker 2 i den längden hade kortare radie? </p><p></p><p>Det är dock viktigt att skidan ska flyta på det vita guldet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 983945, member: 103064"] Tack för svar. Min tanke är lite dest kortare ju bättre. Mest pga vikt och allmän mannöverbilitet. Jag vill helst att skidan ska vara lätt att svänga. Med tanke på min längd, 170 cn tror jag inte jag skulle trivas med 190 cn under fötterna. Siktar nog på runt 180 cm. 184 tror jag skulle kunna passa. Såg att Rocker 2 i den längden hade kortare radie? Det är dock viktigt att skidan ska flyta på det vita guldet ;) A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line (Bacon, Opus), Salomon Rocker 2 (122) eller Extrem (Project X)
Tillbaka
Topp