Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Line Blade eller alternativ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="swemartin" data-source="post: 1250620" data-attributes="member: 95445"><p>Jag har testat Minus Cor några åk, och de är verkligen helt makalösa, -på en sak.</p><p></p><p>Sjukt kul skida för den som vill stå mittmonterat med balans och svänga pist som hejsan i en fin pist. Om det var det minsta stökigt, eller om jag missade och gav lite tryck på plösen så blev jag omkringkastad passagerare istället för chaufför i en vilt svängande farkost som lyckligtvis gick att häva tack vare mycket skida bakom foten när jag reflexmässigt kastade mig bakåt av skräckblandad förtjusning.</p><p></p><p>Jätterolig, men en alltför ensidig skida för min smak.</p><p>-Som referens brukar jag i normalfallet trivas bäst på FR/AM-skidor specade kring R=16/17, typ Ranger, Project, Enforcer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swemartin, post: 1250620, member: 95445"] Jag har testat Minus Cor några åk, och de är verkligen helt makalösa, -på en sak. Sjukt kul skida för den som vill stå mittmonterat med balans och svänga pist som hejsan i en fin pist. Om det var det minsta stökigt, eller om jag missade och gav lite tryck på plösen så blev jag omkringkastad passagerare istället för chaufför i en vilt svängande farkost som lyckligtvis gick att häva tack vare mycket skida bakom foten när jag reflexmässigt kastade mig bakåt av skräckblandad förtjusning. Jätterolig, men en alltför ensidig skida för min smak. -Som referens brukar jag i normalfallet trivas bäst på FR/AM-skidor specade kring R=16/17, typ Ranger, Project, Enforcer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Line Blade eller alternativ
Tillbaka
Topp