Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1063252" data-attributes="member: 137869"><p>Svårt att svara på. Är 174cm, 67kg och åkte på 188cm Nocta och 178cm Chronic. Jämförde mina Chronic med Rocker2 100 i 186 och de gick enligt mig mycket bättre i pisten. Speciellt när du kommer upp i fart och underlaget blir ojämt. </p><p></p><p>Är du duktig och kan köra skiten ur dina TST så kommer du slakta Chronicen och då är den inte rolig. Mitt tips är nog Nordica Soul Rider eller Enforcer. </p><p></p><p>Chronicen är en perfekt allround för nybörjare, inte för hård men också lite mer stabil så man kan utvecklas. </p><p></p><p>Du kan givetvis justera åkstilen men du är både längre och tyngre än mig och 185cm Chronic hade inte ens jag valt före en Soul Rider eller Enforcer, och då har jag inte ens testat de.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1063252, member: 137869"] Svårt att svara på. Är 174cm, 67kg och åkte på 188cm Nocta och 178cm Chronic. Jämförde mina Chronic med Rocker2 100 i 186 och de gick enligt mig mycket bättre i pisten. Speciellt när du kommer upp i fart och underlaget blir ojämt. Är du duktig och kan köra skiten ur dina TST så kommer du slakta Chronicen och då är den inte rolig. Mitt tips är nog Nordica Soul Rider eller Enforcer. Chronicen är en perfekt allround för nybörjare, inte för hård men också lite mer stabil så man kan utvecklas. Du kan givetvis justera åkstilen men du är både längre och tyngre än mig och 185cm Chronic hade inte ens jag valt före en Soul Rider eller Enforcer, och då har jag inte ens testat de. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp