Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cyklar" data-source="post: 1063287" data-attributes="member: 130394"><p>Okej, bra att vi är på samma våglängd!</p><p></p><p>Jag har i princip åkt på parkskidor endast sen jag var 10 (med undantag för mina TST) så jag tror på så sätt att min åkstil gynnar parkskidor - så det är inte i förhållande till pistskidor jag förväntar mig stabilitet, utan mer i jämförelse med andra parkskidor.</p><p></p><p>En sak som jag undrat över apropå det är, när man säger -2 t.ex., menar man då -2 från mitten av skidan (=hälften av skidans längd) eller midjans smalaste punkt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cyklar, post: 1063287, member: 130394"] Okej, bra att vi är på samma våglängd! Jag har i princip åkt på parkskidor endast sen jag var 10 (med undantag för mina TST) så jag tror på så sätt att min åkstil gynnar parkskidor - så det är inte i förhållande till pistskidor jag förväntar mig stabilitet, utan mer i jämförelse med andra parkskidor. En sak som jag undrat över apropå det är, när man säger -2 t.ex., menar man då -2 från mitten av skidan (=hälften av skidans längd) eller midjans smalaste punkt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp