Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christopherlarsson" data-source="post: 1063295" data-attributes="member: 137869"><p>Jämförelse mot andra parklagg så tror jag på Chronicen. Ja man mäter upp skidan och halva är center. </p><p></p><p>Du måste förstå att för många här inne så är 100mm så olika så man kan hitta allt från Extrem P100 till Al Dente/Line Blend. Därför, om budgeten hade varit obegränsat hade man haft flera par i 100mm bara för att det kan skilja sig så mycket. </p><p></p><p>Meningen med 100mm är en allround och ifall du inte tycker TSTn är allround för dig då är egentligen lösningen att hitta en annan 100mm som gör allt som TSTn och ännu mer. </p><p></p><p>Det dumma är att du kommer ha två skidor där de skiljer 1 cm och som båda tillsammans utgör en skida som du skulle haft. Jag tror den skidan ligger i 100mm spannet och söker du efter den perfekta skidan så är det test som gäller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christopherlarsson, post: 1063295, member: 137869"] Jämförelse mot andra parklagg så tror jag på Chronicen. Ja man mäter upp skidan och halva är center. Du måste förstå att för många här inne så är 100mm så olika så man kan hitta allt från Extrem P100 till Al Dente/Line Blend. Därför, om budgeten hade varit obegränsat hade man haft flera par i 100mm bara för att det kan skilja sig så mycket. Meningen med 100mm är en allround och ifall du inte tycker TSTn är allround för dig då är egentligen lösningen att hitta en annan 100mm som gör allt som TSTn och ännu mer. Det dumma är att du kommer ha två skidor där de skiljer 1 cm och som båda tillsammans utgör en skida som du skulle haft. Jag tror den skidan ligger i 100mm spannet och söker du efter den perfekta skidan så är det test som gäller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp