Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cyklar" data-source="post: 1063296" data-attributes="member: 130394"><p>1. Ja</p><p>2. Ja</p><p></p><p>Denna vinter kommer jag åka i Whistler, är tanken. Vad gäller ditt andra antagande stämmer det till fullo.</p><p></p><p>Nu måste jag dock vara lite jobbig och svara att det jag är ute efter är en gyllene medelväg mellan pisprestanda och lekfullhet, hehe. Min bror har ett par Halo 2 vilka han älskar mer än livet och vi åker på liknande sätt på liknande ställen (då vi åkt tillsammans hela livet) så jag tror att det är något ditåt jag är ute efter. Har inte provat dem då vi aldrig pallat skruva om bindningarna till mina större fötter. Han är dock lite kortare/lättare än mig (178cm/68kg). Den infon kan vara till hjälp kanske?</p><p></p><p>Anledningen till att jag tänker mig att jag är ute efter en smalare skida är att en smalare skida är lättare än en bredare skida allt annat lika - och det är ju så att säga det jag är ute efter, delvis. Men jag är ingen gear guru så det behöver ju inte vara det bästa för mig.</p><p></p><p>Ledsen om jag gör det svårt för er, hehe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cyklar, post: 1063296, member: 130394"] 1. Ja 2. Ja Denna vinter kommer jag åka i Whistler, är tanken. Vad gäller ditt andra antagande stämmer det till fullo. Nu måste jag dock vara lite jobbig och svara att det jag är ute efter är en gyllene medelväg mellan pisprestanda och lekfullhet, hehe. Min bror har ett par Halo 2 vilka han älskar mer än livet och vi åker på liknande sätt på liknande ställen (då vi åkt tillsammans hela livet) så jag tror att det är något ditåt jag är ute efter. Har inte provat dem då vi aldrig pallat skruva om bindningarna till mina större fötter. Han är dock lite kortare/lättare än mig (178cm/68kg). Den infon kan vara till hjälp kanske? Anledningen till att jag tänker mig att jag är ute efter en smalare skida är att en smalare skida är lättare än en bredare skida allt annat lika - och det är ju så att säga det jag är ute efter, delvis. Men jag är ingen gear guru så det behöver ju inte vara det bästa för mig. Ledsen om jag gör det svårt för er, hehe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp