Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1063297" data-attributes="member: 133932"><p>Till Whistler hade ju inte jag kånkat med mig två 100mm skidor är ju en sak som är väldigt klar. </p><p>Jag går helt emot vad du tänkt och säger att det du ska ha ett par ganska mjuka fullrocker skidor med 118-125mm midja. Jag kör ändå om majoriteten i pisten när jag står på mina Nocta med 125mm midja och har ju klart roligare utanför pisten än om skidorna varit 90mm breda. Men detta bygger ju på att du ändå kommer spendera majoriteten av tiden utanför pisten och att det kommer lite snö i Whistler...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1063297, member: 133932"] Till Whistler hade ju inte jag kånkat med mig två 100mm skidor är ju en sak som är väldigt klar. Jag går helt emot vad du tänkt och säger att det du ska ha ett par ganska mjuka fullrocker skidor med 118-125mm midja. Jag kör ändå om majoriteten i pisten när jag står på mina Nocta med 125mm midja och har ju klart roligare utanför pisten än om skidorna varit 90mm breda. Men detta bygger ju på att du ändå kommer spendera majoriteten av tiden utanför pisten och att det kommer lite snö i Whistler... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp