Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1063298" data-attributes="member: 49358"><p>Tvärtom. Du gjorde det jävligt lätt faktiskt.</p><p></p><p>Om du ska vara hela säsongen i whistler så kommer 2 saker hända.</p><p>1. Du kommer åka mycket och utvecklas som skidåkare. DVS TST blir lekfulla för att du blir bättre.</p><p>2. Du kommer att märka att TST inte är en puderskida när snön ligger djup och tung (som det kan vara i whistler ibland) och ett par skidor som är 115+ under foten hade varit ett bättre val av nästa skidor.</p><p></p><p>Personligen menar jag att du redan äger medelvägen mellan lek och pist i dina TST. Nej den är inte mjuk, men den är varken tungjobbad eller tråkig. Om jag har fattat</p><p> [USER=1008]@Utter[/USER] rätt iaf..</p><p></p><p>Jag hade nog spanat på ett par rejäla doningar till de djupa dagarna ist för att fundera kring ännu smalare.... just my 0,02$</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1063298, member: 49358"] Tvärtom. Du gjorde det jävligt lätt faktiskt. Om du ska vara hela säsongen i whistler så kommer 2 saker hända. 1. Du kommer åka mycket och utvecklas som skidåkare. DVS TST blir lekfulla för att du blir bättre. 2. Du kommer att märka att TST inte är en puderskida när snön ligger djup och tung (som det kan vara i whistler ibland) och ett par skidor som är 115+ under foten hade varit ett bättre val av nästa skidor. Personligen menar jag att du redan äger medelvägen mellan lek och pist i dina TST. Nej den är inte mjuk, men den är varken tungjobbad eller tråkig. Om jag har fattat [USER=1008]@Utter[/USER] rätt iaf.. Jag hade nog spanat på ett par rejäla doningar till de djupa dagarna ist för att fundera kring ännu smalare.... just my 0,02$ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp