Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cyklar" data-source="post: 1063440" data-attributes="member: 130394"><p>Nja, jag tittade över de skidor du nämnde lite snabbt men tyckte inte direkt att jag såg något som tilltalade mig mer än Opus, vilken jag kommit fram till efter lite mer efterforskning och samtal med Länna Sport att det nog är skidan för mig, i 192 cm.</p><p></p><p>Problemet jag kommit till nu dock är vart jag ska montera bindningarna. Eric's choice (-2) känns på ett sätt naturligt då det är Pollard själv som designat skidan. Jag vet dock att jag inte kommer åka alls lika mycket switch (om jag inte blir megafrälst) som Pollard gör - och kanske skulle vinna på att montera bak skidan en bit. Kanske inte hela vägen bak till recommended (-6) som de flesta verkar tycka är väl långt bak, men kanske till -4?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cyklar, post: 1063440, member: 130394"] Nja, jag tittade över de skidor du nämnde lite snabbt men tyckte inte direkt att jag såg något som tilltalade mig mer än Opus, vilken jag kommit fram till efter lite mer efterforskning och samtal med Länna Sport att det nog är skidan för mig, i 192 cm. Problemet jag kommit till nu dock är vart jag ska montera bindningarna. Eric's choice (-2) känns på ett sätt naturligt då det är Pollard själv som designat skidan. Jag vet dock att jag inte kommer åka alls lika mycket switch (om jag inte blir megafrälst) som Pollard gör - och kanske skulle vinna på att montera bak skidan en bit. Kanske inte hela vägen bak till recommended (-6) som de flesta verkar tycka är väl långt bak, men kanske till -4? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp