Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1063906" data-attributes="member: 49358"><p>Jag är heller ingen jibber av mig men de Pollardskidor jag har testat (EP Pro, Sir Francis Bacon 2013, Opus) har jag kört på Erics linje. Det har alltid känts som att det är så skidorna är tänkta att kännas. Det blir VÄLDIGT lekfullt och det är andra parametrar man får tänka på i sitt åkande. Bland annat så måste man vara lite mer centrerad i sin åkning i landningar då tailarna har varit lite mjukare. </p><p>Men med nya serien verkar detta vara borta helt. När jag kände på de för ett tag sedans å tyckte jag att just tip och tail är BRA mkt styvare än vad tidigare modeller har varit. Med andra ord så hade jag, personligen monterat på Erics linje...eller så hade jag köpt andra skidor....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1063906, member: 49358"] Jag är heller ingen jibber av mig men de Pollardskidor jag har testat (EP Pro, Sir Francis Bacon 2013, Opus) har jag kört på Erics linje. Det har alltid känts som att det är så skidorna är tänkta att kännas. Det blir VÄLDIGT lekfullt och det är andra parametrar man får tänka på i sitt åkande. Bland annat så måste man vara lite mer centrerad i sin åkning i landningar då tailarna har varit lite mjukare. Men med nya serien verkar detta vara borta helt. När jag kände på de för ett tag sedans å tyckte jag att just tip och tail är BRA mkt styvare än vad tidigare modeller har varit. Med andra ord så hade jag, personligen monterat på Erics linje...eller så hade jag köpt andra skidor.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line Chronic..? Kanske?
Tillbaka
Topp