Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
LINE eller DP Lotus 120 eller...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Camillschen" data-source="post: 410915" data-attributes="member: 81803"><p>Hjalp snalla sota fluff nordar!</p><p></p><p>Akare: Tjej, 168 cm, 60-65 kg, stark som en bjorn.</p><p></p><p>Berg: Northwest, US (tung puder) och Alta, Utah (gun smoke) </p><p></p><p>Dilemma: Vill ha en renodlad puderskida. Aker just nu pa ett par Scratch BC som ar sadar i pudret (trots bakmontering). Tid for shopping...</p><p></p><p>Men vad? Jag har provat ett par LINE Elisabeth (110 mm TT) och hade otroligt kul i uppkort puder/mjuk pist MEN mittenmontering och TT gjorde offpisten sadar (tung tung djup puder).</p><p></p><p>Sa min fraga ar:</p><p></p><p>Kan nagon dar ute ge mig tips pa offpist skida som ar:</p><p></p><p>1. 170-176 cm lang</p><p>2. 110-120 mm bred</p><p>3. Mjuk typ liksom LINE</p><p>4. Puder modell (ej park)</p><p></p><p>Skulle DP Lotus 120 kunna vara nagot? Ar den for hard for mig? Eller kompenseras det med formen? </p><p></p><p>Tack snalla experter for alla intelligenta svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Camillschen, post: 410915, member: 81803"] Hjalp snalla sota fluff nordar! Akare: Tjej, 168 cm, 60-65 kg, stark som en bjorn. Berg: Northwest, US (tung puder) och Alta, Utah (gun smoke) Dilemma: Vill ha en renodlad puderskida. Aker just nu pa ett par Scratch BC som ar sadar i pudret (trots bakmontering). Tid for shopping... Men vad? Jag har provat ett par LINE Elisabeth (110 mm TT) och hade otroligt kul i uppkort puder/mjuk pist MEN mittenmontering och TT gjorde offpisten sadar (tung tung djup puder). Sa min fraga ar: Kan nagon dar ute ge mig tips pa offpist skida som ar: 1. 170-176 cm lang 2. 110-120 mm bred 3. Mjuk typ liksom LINE 4. Puder modell (ej park) Skulle DP Lotus 120 kunna vara nagot? Ar den for hard for mig? Eller kompenseras det med formen? Tack snalla experter for alla intelligenta svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
LINE eller DP Lotus 120 eller...
Tillbaka
Topp