Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
LINE eller DP Lotus 120 eller...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pallepuder" data-source="post: 410951" data-attributes="member: 43629"><p>Ska du ha en ren puderskida så är som Telissamurai säger K2 Hellbent en grymt skön skida, känns ruskigt konstigt i början men sen är den riktigt skön, </p><p></p><p>annars finns ju völkl sumo 175, stabil, gott flyt, funkar fint i både finpuder och uppkört... eller kanske katanan 176, har ej testat det i fin snö men det borde antagligen fungera i fina förhållanden, (bara testat i pist på skidtestar helg, där fungerar den helt ok,)</p><p></p><p>Sen finns det ju en del riktigt underliga alternativ, aldrig testat den, men Fat-ypus A-lotta. är ju iofs mycket bredare än vad du uppget, men men. har hört mycket bra om dessa plankor, känns lite överdimentionerade, men man vet ju aldrig...</p><p></p><p>ska inte ge mig in i en massa tankar om skidor jag ej har testat men, skidor som Praxis modeller, eller liknande kanske är nått att ha, men har som sagt ej testat,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pallepuder, post: 410951, member: 43629"] Ska du ha en ren puderskida så är som Telissamurai säger K2 Hellbent en grymt skön skida, känns ruskigt konstigt i början men sen är den riktigt skön, annars finns ju völkl sumo 175, stabil, gott flyt, funkar fint i både finpuder och uppkört... eller kanske katanan 176, har ej testat det i fin snö men det borde antagligen fungera i fina förhållanden, (bara testat i pist på skidtestar helg, där fungerar den helt ok,) Sen finns det ju en del riktigt underliga alternativ, aldrig testat den, men Fat-ypus A-lotta. är ju iofs mycket bredare än vad du uppget, men men. har hört mycket bra om dessa plankor, känns lite överdimentionerade, men man vet ju aldrig... ska inte ge mig in i en massa tankar om skidor jag ej har testat men, skidor som Praxis modeller, eller liknande kanske är nått att ha, men har som sagt ej testat, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
LINE eller DP Lotus 120 eller...
Tillbaka
Topp