Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line eller Dynastar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 910055" data-attributes="member: 15091"><p>Stämmer FF, hade ett par ifjol i 186 cm. De gick jäkligt fint det lilla jag körde de, tyvärr fick de inte smaka på någon riktigt djup fin snö men en del pist och halvkass offpist.</p><p>Kan återkomma med lite mer nyanserade reflektioner men kort sagt en riktigt kompetent skida för den som står på lite men för den delen är de inte några spett, de svänger fint på skär även i lägre hastigheter.</p><p></p><p>Har sålt mina och ska i år köra Sir Francis Bacon, inte för att Prophet 115 var dåliga på något sätt utan för att jag tänker mig att SFB passar bättre som enda lekskida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 910055, member: 15091"] Stämmer FF, hade ett par ifjol i 186 cm. De gick jäkligt fint det lilla jag körde de, tyvärr fick de inte smaka på någon riktigt djup fin snö men en del pist och halvkass offpist. Kan återkomma med lite mer nyanserade reflektioner men kort sagt en riktigt kompetent skida för den som står på lite men för den delen är de inte några spett, de svänger fint på skär även i lägre hastigheter. Har sålt mina och ska i år köra Sir Francis Bacon, inte för att Prophet 115 var dåliga på något sätt utan för att jag tänker mig att SFB passar bättre som enda lekskida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line eller Dynastar
Tillbaka
Topp